1-شما تا چه حد از انواع محصولات و خدمات بانک آگاهی و شناخت دارید؟ * خیلی زیاد زیاد تا حدودی کم خیلی کم
2-به نظر شما کدام یک از انواع پیام های دریافتی ذیل در ارائه اطلاعات موثرتر خواهد بود؟ * پیام های چاپی(بروشور،خبرنامه) پیام های سمعی و بصری(رادیویی،تلویزیونی،مترو) پیام های اینترنتی(اینترنت و...) پیام های شبکه اجتماعی(پیام رسانهای داخلی،اینستاگرام،آپارات و...)
3-کدام یک از عوامل ذیل را در افزایش کارایی اطلاع رسانی و اثربخشی فرآیند آگاه سازی از خدمات بانک موثر می دانید؟ * سرعت در اطلاع رسانی خدمات جدید افزایش کیفیت محتوای پیام های ارائه شده تعدد ابزار اطلاع رسانی برای فراگیری بیشتر مخاطبان سهولت استفاده و دسترسی راحت تر به ابزار آگاه سازی
4-از نظر شما اطلاع رسانی از کدامیک از ابزارهای ذیل،در آگاهی بیشتر مشتریان از خدمات و محصولات بانک موثرتر است؟(حداکثر دو مورد ذکر شود) * اینترنت و سایت بانک پیامک شبکه های اجتماعی(پیام رسان داخلی،اینستاگرام،آپارات و...) تبلیغات چاپی(بروشورها،تراکت،پوستر و...) تبلیغات تلویزیونی تبلیغات رادیویی
5-به نظر شما کدام یکی از موارد ذیل در برطرف کردن نقاط ضعف بانک در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی مشتریان موثرتر است؟ * ارتقاء روش های اطلاع رسانی اینترنتی(سایت بانک) فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی(پیام رسان داخلی،آپارات،اینستاگرام و...) توزیع بیشتر و گسترده تر برگه های چاپی(بروشور،تراکت و...) ارتقاء سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری اطلاع رسانی موارد دیگر
6-به نظر شما مهمترین نیاز در ارتباط با اطلاع رسانی به مشتریان در کدام بخش از خدمات ذیل است؟ * سپرده های بانکی(پس انداز مسکن،سرمایه گذاری ممتاز،پس انداز ساخت مسکن،پس انداز مسکن جوانان و...) تسهیلات اعطایی(اوراق گواهی حق تقدم،صندوق پس انداز مسکن یکم،تسهیلات ویژه زوجین،تعمیر مسکن و...) بانکداری الکترونیک(اینترنت بانک،همراه بانک،پایا،ساتنا،همبانک و...) سایر خدمات بانکی(نرخ سود انواع سپرده ها،محابه اقساط و سود تسهیلات،انتقال مانده بدهی و...)